2015. november 6., péntek

Hype train: Felszálljunk? Hát persze!

Már a csapból is ez folyik! Utálom, már előre! Akkor mégis miért? Azért mert mint a például a Hét mesterlövész, időről-időre képes elvarázsolni, amikor csak a szemem elé kerül. Amerre csak járok mindenhol ezt látom, hallom, hogy mindjárt, decemberben érkezik! Pedig alig lesz benne régi ismerős! Na jó kivéve egy szőrös majmot, meg három már elég öreg színészt!
Na most, hogy kitöltöttem a dühömet, beszéljünk egy kicsit arról, milyen előzményekkel várom a hetedik részt. Igen a Star Wars-ról van szó természetesen.
Ez eddig tetszik :-)
Decemberben nem is lesz más film a mozikban kb! És szerintem karácsony sem lesz! Bár még nem néztem körbe, de lefogadom lesz feldíszithetős Chewee (mint egy karácsonyfa!) és csillagok háborúja-s adventi naptár is (amiben 24-én nem a kis Jézus, hanem Lüke Skywalker fog megszületni!) 
Már nagyon régen kértem bármit is karácsonyra, de most! CSAK NEHOGY SZAR LEGYEN! Azt hiszem, hogy nem vagyok e kívánságommal egyedül, persze tudom, hogy a tizenéves amerikai kölyköket is el kell kápráztatni. Remélem erre fog szolgálni a látvány. De a történet és az erkölcsi mondanivaló nekem szóljon! Merüljek el benne úgy, hogy észre se vegyem, hogy két órát kell mozdulatlanul és csendben ülnöm egy kényelmetlen moziszékben! Nem szeretném átélni még egyszer a Titanic vagy a Pearl Harbor hasonló hosszúságú filmek okozta hátfájást! Mondjuk ezen movie-kra nehezebben tudtam jegyet szerezni, mint a mostani az Ébredő erőre. Napok óta arról szólnak a hírek, hogy nem lehet jegyet kapni és rajongók vágják fel az ereiket. Bár október 19-e óta lehet jegyet venni, nekem egy álmos keddi napon, ebédszünetemet feláldozva sikerült úgy öregurasan a moziba besétálva kb. 5 perc alatt jegyet szerezni. Szinte alig voltak a kasszánál, de előbb az automatát próbáltam, hátha úgy megúszom az a kis sorban állást is, persze nem volt szerencsém, a háromból egyiknél sem tudtam vásárolni. Maradt a hagyományos módszer és még sikerült szinte a leghátsó sorba is foglalni. Na erről annyit, hogy nem lehet jegyet kapni. Ja és a bemutató napjára, esti vetítésre!
Mi ott leszünk és ti?
Mindezek után már csak azt várom, hogy az a bizonyos Ébredő Erő, ne a mozi közben elszunyókált ezrekben felszínre törő gyűlölet legyen a készítők iránt. Ha pedig szar lesz, akkor még nekem ott van jövőre a szülinapom után pár nappal érkező X-Men: Apokalipszis!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése